جهاد اسلامی: وارد جنگ فراگیر با دشمن صهیونیستی خواهیم شد
(last modified 1401-11-04T04:57:19+00:00 )
دلو 04, 1401 09:27 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: وارد جنگ فراگیر با دشمن صهیونیستی خواهیم شد
    جهاد اسلامی: وارد جنگ فراگیر با دشمن صهیونیستی خواهیم شد

یکی از سران جهاد اسلامی هشدار داد، اگر همه طرفها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به مسئولیت خود عمل نکنند، وارد درگیری فراگیر خواهیم شد.

با روی کار آمدن کابینه جدید «بنیامین نتانیاهو» مسجدالاقصی شاهد افزایش یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به این مکان مقدس بوده است. صهیونیست‌ها با تشدید تجاوزات و تعرضات خود به مسجدالاقصی به دنبال فراهم کردن زمینه برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد هستند.

به گزارش رادیو دری، "طارق سلمی" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد،  رخدادهای مسجدالاقصی، تجاوز آشکار و گسترده به مردم فلسطین و مسلمانان است.

سلمی گفت، یورش به مسجدالاقصی و انجام مراسم یهودی در صحن های آن، نشانگر مقاصد کابینه فاشیست رژیم صهیونیستی در راستای اجرای طرح های آن است، طرح هایی که به منزله اعلان جنگ ضد قدس و مردم فلسطین است.

این مقام فلسطینی تأکید کرد، اگر همه طرف ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و ارتش آن به مسئولیت خود عمل نکنند؛ ما نیز وارد درگیری فراگیر خواهیم شد و از وظایف خود برای دفاع از قدس و الاقصی دست برنخواهیم داشت.

سلمی با بیان این که مردم فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدسات خود عاجز نیست و این مسئله را در نبرد شمشیر قدس نشان داد، افزود، این مسئله نشان می‌دهد که مردم فلسطین در سرزمین و خانه‌های خود باقی خواهند ماند و به خاطر تهدید و تروریسم ایتمار بن گویر آن را رها نخواهند کرد.

داوود شهاب یکی دیگر از سران جهاد اسلامی هم در این رابطه تاکید کرد، جنگ دفاع از الاقصی، جنگ همه ماست و در صورت آغاز درگیری، محدود به یک منطقه نخواهد بود. دشمن باید این مسئله را به خوبی درک کند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی ماه گذشته به مسجد الاقصی یورش برد که با موج گسترده محکومیت در سطح فلسطین و جهان اسلام روبرو شد و کشورهای جهان نیز خواهان پایان چنین اقدامات تحریک آمیزی از سوی صهیونیست‌ها شدند.

 

کلیدواژه