دلو 06, 1401 09:25 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: جنایات رژیم اشغالگر رزمندگان مقاومت را مرعوب نخواهد کرد
    جهاد اسلامی: جنایات رژیم اشغالگر رزمندگان مقاومت را مرعوب نخواهد کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست اعلام کرد، جنایات رژیم صهیونیستی موجب وحشت رزمندگان مقاومت نخواهد شد.

نظامیان صهیونیست روز گذشته چهارشنبه "عبدالناصر لحلوح" جوان ۲۱ ساله فلسطینی را در نزدیکی منطقه "کدومیم" در جاده شهر قلقیلیه واقع در شمال کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

"محمد علی ابوصلاح" جوان ۱۷ فلسطینی هم دراردوگاه  «شعفاط» واقع در شمال قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، جنبش جهاد اسلامی روز پنج شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، اعدام میدانی ۲ شهید با گلوله سربازان رژیم اشغالگر؛ جنایت فجیعی است و کابینه فاشیست و تندرو رژیم صهیونیستی عامل آن است.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد، مردم فلسطین با وجود این جنگ علنی و تخریب منازل رزمندگان مقاومت تسلیم نخواهند شد و تا آزادی و پیروزی به مقاومت خود پایبند خواهند ماند.

کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس در ماه‌های گذشته شاهد درگیری‌های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس می‌باشد و این رژیم نتوانسته از گسترش موج این درگیری‌ها جلوگیری کند.

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

کلیدواژه