دلو 07, 1401 12:01 Asia/Kabul
  • حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ مقاومت
    حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ مقاومت

جنگنده های رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک راکت به سرزمین های اشغالی، باریکه غزه را بمباران و نیروهای مقاومت نیز در پاسخ با آن مقابله کردند.

به گزارش رادیو دری، جنگنده های رژیم صهیونیستی یک مرکز متعلق به نیروهای مقاومت در مرکز باریکه غزه را ۱۵ بار بمباران کردند.

در این گزارش آمده است، مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک صهیونیست ها هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال باریکه غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضد هوایی های گروه های مقاومت فلسطین در آسمان شمال باریکه غزه با جنگنده های رژیم صهیونیستی مقابله کردند.

این منابع گزارش دادند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خان یونس شلیک کردند.

ازسوی دیگر تارنمای عبری زبان "واللا" اعلام کرد که شلیک آتش به سوی جنگنده نیروی هوایی اسرائیل را رصد کرده که چندین نقطه را در غزه بمباران کرده است.

شاهدان عینی همچنین از خسارت مادی به چندین منزل در نتیجه بمباران شدید رژیم صهیونیستی در حمله به اهداف متعلق به گروه های مقاومت در مرکز غزه خبر دادند، هرچند گزارشی از تلفات جانی این حملات منتشر نشده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

عملیات مقاومتی در جنین/ اسارت فرزند رهبر ارشد جهاد اسلامی

واکنش حماس به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در جنین

کلیدواژه