دلو 13, 1401 19:58 Asia/Kabul
  • مصادره بخش زیادی از درآمدهای مالیاتی فلسطین
    مصادره بخش زیادی از درآمدهای مالیاتی فلسطین

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی دستور داد بخش زیادی از درآمدهای مالیاتی فلسطین مصادره شود.

به گزارش رادیو دری؛ روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی در گزارشی نوشت: "بتسلئیل اسموتریچ" وزیر دارایی و یکی از اعضای  افراطی کابینه رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه حکمی را برای دو برابر کردن برداشت‌ها از درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین به ارزش ۱۰۰ میلیون شکِل امضا کرد.

پیش از این تل‌آویو ۵۰ میلیون شکِل از این درآمدها را به بهانه اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین، بخشی از این درآمدها را به خانواده‌های اسیران و شهدای فلسطینی می‌پردازد، مصادره کرده است.

در این گزارش آمده است: این تصمیم در حالی گرفته شد که تشکیلات خودگردان فلسطین از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا که به تازگی به اراضی اشغالی و رام‌الله سفر کرده، خواسته بود اسرائیل را برای توقف برداشت‌ از محل این درآمدها که از سال ۲۰۲۰ ادامه دارد، تحت فشار بگذارد.

وزیر تندروی اسرائیلی در توجیه تصمیم اخیرش، تشکیلات خودگردان را به "تروریسم" متهم کرد و مدعی شد: "وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در پی تنش‌های اخیر و حمایت تشکیلات خودگردان از اقدامات "تروریستی" قصد دارد اقداماتی را به عنوان مجازات در پیش بگیرد.

این اقدامات رژیم صهیونیستی به شدت بر درآمدهای فلسطین تاثیر گذاشته و باعث شده است تشکیلات از بیش از یک سال قبل نتواند حقوق کارمندان خود را به طور کامل پرداخت کند.

غریب آبادی: جامعه بین الملل مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستد

درخواست 63 کشور برای رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در شورای حقوق بشر

کلیدواژه