حوت 01, 1401 19:26 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به مساله فلسطین است
    جهاد اسلامی: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به مساله فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با تل آویو به منزله کنار گذاشتن آرمان های امت در قبال مساله فلسطین است گفت: وجود این رژیم در سرزمین فلسطین از اساس باطل است.

به گزارش رادیو دری، «داود شهاب» مسوول اداره اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: لغو ارائه پیش‌نویس قطعنامه محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، نشان دهنده میزان سرسپردگی رژیم های عربی به دولت آمریکاست که فجایع بزرگی را برای ملت فلسطین و امت اسلامی به بار آورده است.

داود شهاب افزود: دشمن صهیونیستی به دنبال تشدید اقدامات خود علیه ملت فلسطین به ویژه در قدس اشغالی و مسجدالاقصی است و عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی، سرپوشی برای تجاوزهای این رژیم علیه ملت فلسطین خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صلح و سازش با عربستان را در اولویت خود قرار داده و مدعی شده است که سازش بین ریاض و تل آویو منجر به پایان درگیری فلسطین و اسراییل می‌شود.

رژیم صهیونیستی، سرطان گذشته، بندهای توافقی پیرامون دو جزیره راهبردی در دریای سرخ را تصویب کرد تا راه را برای عربستان سعودی به منظور برداشتن گام‌هایی درمسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هموار کند.

عربستان یک گام دیگر به عادی سازی روابط با صهیونیست ها نزدیک شد

مخالفت مردم ۱۴ کشور عربی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی 

کلیدواژه