حوت 26, 1401 12:49 Asia/Kabul
  • نیروهای ویژه صهیونیستی: از یکشنبه در ارتش خدمت نمی‌کنیم
    نیروهای ویژه صهیونیستی: از یکشنبه در ارتش خدمت نمی‌کنیم

یکصد تن از نیروهای ذخیره سرویس عملیات ویژه رژیم صهیونیستی اعلام کردند؛ در اعتراض به قانون اصلاحات قضایی نخست وزیر این رژیم از یکشنبه در ارتش خدمت نخواهند کرد.

به گزارش رادیو دری، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، نیروهای ذخیره عملیات ویژه بخش اطلاعات نظامی، موساد و شاباک در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبرتاکید کردند، روز یکشنبه نخستین قانون دیکتاتوری در قرائت دوم و سوم آن تصویب خواهد شد که روز وحشتناکی خواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند، یکصد نفر از افسران یگان سری نیروی هوایی رژیم اشغالگر هم در نامه‌ای به فرمانده نیروی هوایی اعلام کردند که در نیروی ذخیره خدمت نمی‌کنند.

براساس این گزارش؛ فراخوان‌ها میان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر امتناع از خدمت به دلیل اقدامات «بنیامین نتانیاهو»نخست وزیراین رژیم در هفته‌های اخیر زیاد شده است.

در لایحه کابینه نتانیاهو موسوم به "اصلاح قانون قضایی" که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از آن به کودتای قانون اساسی تعبیر می‌کنند، از اختیارات دستگاه قضایی این رژیم کاسته و در مقابل قدرت و جایگاه دستگاه اجرایی و قانونگذاری در این رژیم تقویت خواهد شد.

نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با همین لایحه «اصلاح نظام قضایی» از محاکمه فرار کند.

کلیدواژه