حمل 25, 1402 16:14 Asia/Kabul
  • مقام فلسطینی: قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم
    مقام فلسطینی: قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم

معاون دبیرکل «جبهه خلق برای آزادی فلسطین» به مناسبت روز جهانی قدس گفت: جمهوری اسلامی ایران یک روز هم دست از حمایت از فلسطین نکشید.

به گزارش رادیو دری، جمیل مزهر ضمن قدردانی از رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران برای حمایت‌های بی دریغشان از موضوع فلسطین افزود: روز جهانی قدس، تجسم وحدت ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است.

وی با بیان این که ایران با طرح روز جهانی قدس، بر التزام و تعهد اصولی و سیاست ثابت خود در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت تأکید کرد گفت: ایران در سطح جهانی و منطقه‌ای در مقابل امپریالیسم ایستاده است و در این راه مورد تهاجم و محاصره قرار گرفته، اما اندکی عقب‌‌نشینی نکرده است.

 معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین»  تصریح کرد: نشانه‌های پیروزی بر دشمن صهیونیستی با توجه به بحران موجود در این رژیم آشکارتر شده است و باید گزینه مقاومت را ادامه داد و آن را در داخل و خارج فلسطین در یک قالب یکپارچه تعریف کرد تا خسارات و تلفات دشمن به حداکثر برسد.

حمایت از آرمان مردم فلسطین در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از اولویت ها در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده و از جایگاه راهبردی برخوردار است.

یک روز در قدس با هم افطار خواهیم کرد

حزب الله: امام خمینی راه آزادسازی قدس را تعیین کرد/ مقاومت امروز یعنی کل جهان عرب و اسلام

کلیدواژه