ثور 08, 1402 10:49 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی و حماس: ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد
    جهاد اسلامی و حماس: ملت فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد

جنبش‌های جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست اعلام کردند، ملت فلسطین به مقاومت خود تا پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

«طه یعقوب احمد» روز پنجشنبه نزدیک شهرک صهیونیست نشین «ارئیل» در شمال قدس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده شهید «احمد یعقوب طه» اعلام کرد، تداوم جنایات و ترورهای رژیم اشغالگر قدس، پایبندی مردم فلسطین به مقاومت اصیل خود که هر روز توانایی خود را در مقابله و پاسخگویی به تجاوزات ثابت می‌کند، افزایش خواهد داد.

جهاد اسلامی تاکید کرد که انتقام خون این شهید فلسطینی را از صهیونیست ها خواهد گرفت.

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به خانواده و بازماندگان این شهید تصریح کرد، مقاومت مردم فلسطین با قدرت و پایداری تا شکست رژیم اشغالگر قدس و آزادسازی سرزمین، تطهیر مقدسات، بازگشت آوارگان و آزادی زندانیان شجاع از زندان‌های رژیم اشغالی ادامه دارد.

حماس با تاکید بر اینکه مردم فلسطین در مقابل هتک حرمت‌ها سکوت نخواهند کرد و به دفاع از خود وفادار خواهند ماند، مردم فلسطین را به حضور در نماز جمعه برای دفاع از مسجد الاقصی با هدف خنثی کردن نقشه‌های اشغالگران و شهرک نشینان فراخواند.

صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین یورش و فلسطینیان را شهید، مجروح و یا روانه زندان می‌‌کنند.

کلیدواژه