ثور 11, 1402 15:36 Asia/Kabul
  • حمله سایبری به سایت های بنادر حیفا و یافا
    حمله سایبری به سایت های بنادر حیفا و یافا

هکرهای موسوم به «انانیموس سودان» در جدیدترین حمله خود وبگاه‌های بندر حیفا و یافا در اراضی اشغالی را هک کردند.

حملات سایبری به گزینه ای قدرتمند و کم هزینه برای جنگ تبدیل شده اند و حملات سایبری گروه های مختلف به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و دسترسی به اطلاعات حیاتی و انتشار آنها، به فرو ریختن عظمت توخالی سایبری این رژیم منجر شده است.

به گزارش رادیو دری؛ منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند که سایتهای بندرهای حیفا و یافا به دنبال حمله سایبری از کار افتاده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، هکرهای موسوم به «انانیموس سودان» که اخیرا چند وبگاه امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را هک کردند، مسئولیت  حمله سایبری سایتهای بندرهای حیفا و یافا  را برعهده گرفته‌اند.

این گروه هکری پیش از این موفق شده بود وبگاه‌های شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی (رافائل)،‌ شرکت صنایع هوایی (IAI)، شرکت «ساخت سلاح‌های اسرائیلی» موسوم به (Israeli arms manufacturing company) (iwi) و وبگاه «evigilo» که وظیفه راه‌اندازی و توسعه سامانه‌های هشدار و ارسال پیام خطر به صهیونیست‌ها حین حمله را برعهده داشت، هک کند.

هکرهای انانیموس سودان همچنین اخیرا موفق شده بودند شرکت‌های ارتباطات و شرکت برق رژیم صهیونیستی را هک کنند که این اقدام منجر به قطعی گسترده برق در سراسر فلسطین اشغالی شد. 

طی روزهای اخیر، تلویزیون، شرکت‌های ارتباطی، بانک، شرکت های خدمات رسان، دانشگاه، روزنامه و شرکت آب رژیم صهیونیستی نیز مورد هجوم سایبری قرار گرفته است که این شکنندگی صهیونیست‌ها در مهار حملات سایبری را نشان می‌دهد.

حمله سایبری به صهیونیست‌ها؛ وب‌سایت موساد هک شد

کلیدواژه