ثور 19, 1402 18:54 Asia/Kabul

نظامیان رژیم صهیونیستی شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بار دیگر هدف حمله قرار دادند .

بامداد امروز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله‌ای غافگلیرانه تحت عنوان «سپر و پیکان» مناطق مختلفی از نوار غزه را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد، در این حمله ۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌ و بیش از ۲۰ نفر از جمله چند زن و کودک مجروح شدند . سه عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی نیز در میان شهدا بودند.

به گزارش رادیو دری، پس از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که بامداد امروز صورت گرفت، بعد از ظهر امروز هم صهیونیستها حملات هوایی خود را آغاز کردند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند، در این حملات، یک مرکز دیدبانی و خانه باغ در شرق شهرک القراره در شرق خان یونس هدف حمله قرار گرفته است.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد، این حملات توسط یک جنگنده صورت گرفت و در جریان آن، یک خودروی متعلق به رزمندگان فلسطین هدف قرار گرفته است. پس از این حمله، دو فلسطینی که در خودرو بودند، به شهادت رسیدند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای  با تاکید بر اینکه «دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این کشتار تروریستی خائنانه» می‌داند، تصریح کرد: دشمن با این جنایت به اهداف خود نخواهد رسید؛ چراکه مقاومت یکپارچه و مواضعش ثابت است. پاسخ فلسطین به این کشتار به تعویق نخواهد افتاد و سرایا القدس در کنار دیگر جناح‌های مقاومت، هرگز دربرابر انتقام خون پاک این شهدا کوتاه نخواهد آمد.

شهادت ۱۰ تن در حمله رژیم صهیونیستی به غزه

کلیدواژه