ثور 22, 1402 14:08 Asia/Kabul
  • هلاکت و زخمی شدن ۸ اسرائیلی در حمله موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی
    هلاکت و زخمی شدن ۸ اسرائیلی در حمله موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به هلاکت رسیدن یک صهیونیست و زخمی شدن هفت نفر دیگر بر اثر حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی به سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش رادیو دری؛ رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، براثر شلیک موشک و راکت های نیروهای مقاومت از باریکه غزه به شهرک های صهونیست نشین در سرزمین های اشغالی به ویژه جنوب تل آویو یک صهیونیست به هلاکت رسید و هفت نفر دیگر هم زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

شبکه المیادین گزارش داد، یگان های موشکی سرایا القدس و گردان های ناصر صلاح الدین در پاسخ به حملات تروریستی جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرک های صهیونیست نشین «اسدود » و « عسقلان»‌ را موشک و راکت باران کرد.

در این پیوند، گردان های «سرایا القدس » شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، یگان های موشکی این جنبش و گردان های ناصر صلاح الدین شهرک های اسدود و عسقلان را با حملات موشکی گسترده هدف قرار دادند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس )‌ نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت فلسطین در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به حملات خود ادامه و به جنایت صهیونیست ها در ترور فرماندهان گروهان های قدس ( سرایا القدس ) پاسخ می دهد.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی باریکه غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی روزچهارشنبه «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

اصابت ۳۷۰ فروند موشک به مناطق صهیونیست نشین

کلیدواژه