ثور 24, 1402 10:36 Asia/Kabul
  • مقاومت فلسطین: محاسبات دشمن را بر هم زدیم
    مقاومت فلسطین: محاسبات دشمن را بر هم زدیم

اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین اعلام کردند، دشمن صهیونیستی قصد داشت این دور از جنگ را در سریعترین زمان ممکن به پایان برساند ولی با درایت و ایستادگی مقاومت و مدیریت جنگی آنان غافلگیر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه (نهم می) عملیات نظامی جدیدی با نام (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرد که در این حملات 35 فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم 150 نفر زخمی شدند. 

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه (چهارشنبه)، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین نیز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) را آغاز کرد و بیش از هزار موشک و راکت به سرزمین های اشغالی شلیک کرد.

منابع خبری شنبه شب (13 می) از آغاز اجرای توافق آتش‌بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین شامگاه شنبه، پس از پایان جنگ 5 روزه با دشمن صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد، این دور از جنگ، باعث شده است مقاومت قدرتمندتر شود.

اتاق عملیات گروههای مقاومت تصریح کرد، نیروهای مقاومت جنگ «انتقام آزادگان» را به پایان رساندند، ولی پرچمها را پایین نخواهند آورد و اراده مبارزه هم هیچ گاه کمرنگ نخواهد شد.

گروههای مقاومت به دشمن صهیونیستی نسبت به بازگشت به سیاست ترور هشدار داده وخاطر نشان کردند، شمشیر ما غلاف نیست و دستان ما بر روی ماشه است. اگر باز گردید، باز می‌گردیم.

آمادگی گروههای مقاومت فلسطین برای مقابله با جنایات اشغالگران صهیونیست

کلیدواژه