ثور 25, 1402 08:43 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به تهدید ملت فلسطین نیست
    جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی قادر به تهدید ملت فلسطین نیست

محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه اسرائیل تا دندان مسلح نتوانست بر غزه محاصره شده پیروز شود، گفت: اسرائیل دیگر قادر به تهدید ملت فلسطین نیست.

سه‌شنبه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرد.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد.

نهایتا روز شنبه با میانجیگری مصر و قطر، آتش‌بس برقرار شد و آرامش به نوار غزه بازگشت.

به گزارش رادیو دری، محمد الهندی روز یکشنبه افزود: رژیم صهیونیستی گرفتار مشکلات داخلی است و نمی تواند با تحمیل شرایط امنیتی جدید به محیط اطراف خود از این مشکلات فرار کند.

وی با بیان اینکه گردان های قدس برای نبردی چند ماهه آماده بودند، افزود: اشغالگران از یکپارچگی میدان نگران بودند و می ترسیدند که حماس وارد رویارویی مستقیم با آنها شود.

الهندی، موضوع فلسطین را مساله همه امت اسلامی و آزادگان جهان دانست و اضافه کرد: محور مقاومت در روزهای اخیر شکست و ناکامی اسرائیل در تفرقه افکنی و ترمیم بازدارندگی اش را به اثبات رساند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند.

بمباران مناطق مختلف نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

کلیدواژه