جوزا 04, 1402 17:05 Asia/Kabul
  • حزب الله: اسرائیل از آینده خود بیمناک است
    حزب الله: اسرائیل از آینده خود بیمناک است

یک مقام ارشد حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی از آینده خود بیمناک است و واقعیت های منطقه و نقشی که مقاومت در طراحی امروز و آینده منطقه ایفا کرده است، بیم این رژیم را تشدید می کند.

به گزارش رادیو دری، "ابراهیم امین السید" رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در یازدهمین نشست جهانی «حمایت از مقاومت به عنوان یک انتخاب» گفت: سرنوشت منطقه را شکست خوردگان تعیین نخواهند کرد، بلکه این مقاومت است که آن را تعیین می کند.

امید السید افزود: دشمن صهیونیستی از چند دروازه وارد کشور شد تا خاورمیانه جدیدی را بسازد، اما نیروهای لبنانی این منطقه توانستند همه نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تبریک سالروز پیروزی لبنان بر اشغالگران صهیونیست و آزادسازی جنوب این کشور از اشغال رژیم اسرائیل تاکید کرد: به مدد تلاش های جبهه مقاومت، اکنون رژیم صهیونیستی در وضعیتی قرار گرفته که از آینده خود بیمناک شده است.

۲۵ ماه می سال ۲۰۰۰ رژیم صهیونیستی متحمل شکستی سخت در برابر مقاومت حزب‌الله لبنان و در نتیجه مجبور به عقب‌نشینی از جنوب لبنان شد که این روز به «عید آزادسازی و مقاومت» در لبنان نامیده شده است.

اذعان فرمانده صهیونیست به قدرت حزب‌الله لبنان

کلیدواژه