اسد 02, 1402 18:45 Asia/Kabul
  • گروه‌های فلسطینی: ایستادگی تنها راه بیرون راندن اشغالگران است
    گروه‌های فلسطینی: ایستادگی تنها راه بیرون راندن اشغالگران است

برخی گروه‌های فلسطینی ضمن تقدیر از مقابله نیروهای مقاومت با یورش‌های اشغالگران به اردوگاه های نابلس، تاکید کردند، مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

به گزارش رادیو دری ،"حازم قاسم" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: حضور روبه‌فزونی مقاومت بار دیگر توانایی آن را در استمرار فعالیت‌هایش با وجود تمامی حملات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی ثابت کرد.

سخنگوی حماس افزود: حملات روز افزون رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری رود اردن مسؤولیت همه در وضع یک استراتژی ملی و یکپارچه برای مقابله با کابینه فاشیست شهرک‌نشین‌ها را افزایش می‌دهد.

در همین رابطه "طارق سلمی" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: شعله مقاومت روشن باقی خواهد ماند و تمامی تلاش‌ها و طرح‌های تعقیب، سرکوب و ارعاب آن را هرگز خاموش نخواهد کرد.

سلمی تاکید کرد: اتحاد صفوف مقاومت چراغ روشن و الگویی الهام‌بخش برای تمامی مردم ماست که مقاومت را امیدی برای پیروزی و نوری می‌بینند که تاریکی را از بین خواهد برد و آن را راه دفاع از قدس و آزادسازی مسجد الاقصی می‌دانند.

جبهه مردمی فلسطین هم یورش‌های اشغالگران صهیونیستی را بخشی از طرح از پیش برنامه‌ریزی‌شده صهیونیست‌ها برای هدف قرار دادن سنگرهای مقاومت به ویژه در اردوگاه‌های استواری دانست که در مسیر تسلیم کردن آنها و از بین بردن اراده مقاومت در آنها شکست خورد.

صهیونیست‌ها برای دستیابی به اهداف توسعه‌طلبانه خود روزانه به مناطق مختلف فلسطین یورش برده و فلسطینیان را شهید، مجروح و یا بازداشت و روانه زندان می‌‌کنند؛ فلسطینیان نیز در پاسخ به این جنایات، عملیات ضدصهیونیستی انجام می دهند.

حماس: با پروژه شهرک سازی رژیم صهیونیستی مقابله می کنیم

کلیدواژه