جدی 04, 1395 07:56 Asia/Kabul
  • نصرالله: متهم کردن اسلام به تروریسم، توطئه غرب است

دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت برخی از رسانه‌های غربی برای بردن نام داعش از کلماتی مانند «دولت اسلامی»، «اسلام تندرو»، «گروه تندروی اسلامی» و «تروریسم اسلامی» استفاده می‌کنند که این نشان می‌دهد این تبلیغات بخشی از توطئه ضد اسلام است.

سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان عصر جمعه در مراسمی در مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت، با بیان اینکه دین اسلام هرگز در طول تاریخ به اندازه چند سال گذشته، با مخدوش شدن وجهه خود روبه‌رو نشده بود تاکید کرد همه مسلمانان مسئولیت دینی، تاریخی و اخلاقی در این شرایط دارند و باید به هر شیوه اقدامات تکفیری‌ها را محکوم و اعلام کنند اقدامات آنها هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.

سید حسن نصرالله با اشاره به آزادسازی حلب سوریه از اشغال تروریست‌ها نیز گفت جنگ حلب یکی از بزرگترین شکست‌های پروژه حامیان تروریسم و پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت در مقابله با تروریسم بوده است، اما باید هوشیار بود که پیروزی در جنگ حلب به معنای پایان جنگ با تروریسم نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره تشدید جنگ رسانه‌ای غرب با آزادسازی حلب تصریح کرد بعضی رسانه‌ها از جمله "العربیه"، "الجزیره" و "سی ان ان" به دروغ تصاویر کودکان یمن را که در یک سال و نیم گذشته به علت محاصره سعودی‌ها و جنگ در یمن، از گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند پخش و ادعا می‌کنند این کودکان حلب هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمله نظامیان رژیم آل خلیفه به منزل "شیخ عیسی قاسم" روحانی ارشد بحرینی در منطقه الدراز نیز به این رژیم هشدار داد که وضعیت را به جایی نکشاند که برای آنان پشیمان کننده باشد.

 

کلیدواژه