میزان 22, 1402 13:00 Asia/Kabul
  • نصرالله: همه سناریوها کاملا آماده است
    نصرالله: همه سناریوها کاملا آماده است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکومیت جنایات اخیر صهیونیستها در نوار غزه تاکید کرد: همه سناریوها در (قبال مسائل اخیر فلسطین) کاملا آماده است.

به گزارش رادیو دری؛ سیدحسن نصرالله در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران حمایت یکجانبه امریکا و برخی کشورهای غربی را از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین محکوم کرد و گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی و همه سناریوها کاملا آماده است.

وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار درباره تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک این کشور برای رایزنی با کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی وپیگیری تشکیل جلسه اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی  با هدف توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی توضیحاتی ارایه کرد.

در این دیدار، تحولات فعلی منطقه پس از عملیات "طوفان الاقصی"، تهاجم مستمر رژیم صهیونیستی به غزه و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم  متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان و همچنین اقدامات تجاوزکارانه این رژیم علیه مسجدالاقصی و کرانه باختری و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی بررسی شد.

اذعان مقامات رژیم صهیونیستی به شکست در نبرد طوفان الاقصی

هشدار ایران به رژیم صهیونیستی: جنایات علیه غیرنظامیان در غزه را فورا متوقف کنید

کلیدواژه