عقرب 29, 1402 15:53 Asia/Kabul
  • 12 شهید در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان \
    12 شهید در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان \"اندونزی\" در غزه

ارتش رژیم اسرائیل در حمله به بیمارستان اندونزی 12 نفر را به شهادت رساند.

به گزارش رادیو دری، تانک‌های صهیونیستی صبح امروز ،بیمارستان اندونزی غزه را هدف حملات راکتی قرار دادند.

در این گزارش آمده است، در پی حمله ارتش رژیم اسرائیل به  بیمارستان «اندونزی»  12 نفر به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت باریکه غزه نیز در بیانیه‌ای شهادت ۱۲ فلسطینی در پی این حمله را تایید  و اعلام کرد، ده‌ها فلسطینی نیز به دنبال این حمله مجروح شدند.

"محمد الرام" مدیر بخش جراحی بیمارستان اندونزی در این باره گفت: ارتش اسرائیل بدون هشدار قبلی طبقه دوم این بیمارستان را هدف قرار داده و هر از گاهی به سمت پنجره‌ها و درهای ورودی بیمارستان اندونزی به صورت کورکورانه تیراندازی می‌کند.

برخی نیروهای کادر درمان در بیمارستان اندونزی خبر دادند، "عدنان البرش" رئیس بخش مفاصل بیمارستان زخمی و هم چنین یک خانم هم مجروح شد.

طبق گزارش روسیا الیوم، ارتش اسرائیل مدرسه «الکویت» در مجاورت بیمارستان اندونزی را نیز هدف قرار داده است؛ مدرسه‌ای که هزاران آواره فلسطینی در آن اسکان داشتند.

 گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه  ضد مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه آمریکا از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

حماس: حمله به بیمارستان الشفا جنایتی جنگی و ضد انسانی است

کلیدواژه