قوس 03, 1402 16:04 Asia/Kabul
  • زیاد النخاله: دشمن صهیونیستی را مجبور به آزادی تمامی اسیران می‌کنیم
    زیاد النخاله: دشمن صهیونیستی را مجبور به آزادی تمامی اسیران می‌کنیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اولین روز از آتش‌بس موقت در غزه گفت: مقاومت، دشمن صهیونیستی را مجبور خواهد کرد تا در سطح گسترده‌‌تری به تبادل تمامی اسیران فلسطینی تن دهد.

به گزارش رادیو دری، "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که باقی مانده اسیران  دشمن صهیونیستی از افسران و سربازان، بدون آزادی سایر اسیران فلسطینی، آزاد نخواهند شد و این مسأله به پایان جنگ و تجاوز مرتبط می‌شود، گفت:  رژیم صهیونیستی اگر در عرصه میدانی متحمل ضربه نمی‌شد، هرگز به تبادل اسیران تن نمی‌داد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ضمن تشکر از حزب‌الله لبنان، مقاومت عراق، سوریه و یمن عنوان کرد: اهداف اعلامی دشمن صهیونیستی که همان نابودی و شکست مقاومت است، هنوز پابرجاست و تا شکست دشمن صهیونیستی به جنگ ادامه می دهیم. 

النخاله  تأکید کرد: رژیم اسرائیل به تجاوزات خود با وحشی‌گری و خون ریزی بیشتری ادامه خواهد داد.

در همین این راستا خبرنگار شبکه «المیادین» در غزه امروز، جمعه ۲۴ نوامبر و ساعتی پس از آغاز آتش‌بس انسانی در غزه گزارش داد که با خروج جنگنده‌ها و پهپادهای مملو از موشکِ رژیم صهیونیستی از حریم هوایی باریکه غزه، اوضاع نسبتاً آرام است.

سخنگوی هیأت امور اسیران و آزادگان فلسطین درباره جزئیات افرادی که قرار است آزاد شوند، گفت: لیست اسامی اسیران فلسطینی که اسرائیل درصدد آزادی آن‌ها بر اساس توافق آتش‌بس موقت در غزه است، شامل شماری از زنان اسیر فلسطینی است که به حبس‌های طولانی مدت محکوم هستند و سال‌هاست که در زندان‌های این رژیم در اسارت به سرمی برند.

زیاد النخاله: تا پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیست از پا نخواهیم نشست

کلیدواژه