قوس 05, 1402 11:52 Asia/Kabul
  • شهادت سخنگوی حماس درپی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر جبالیا
    شهادت سخنگوی حماس درپی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر جبالیا

محمد حماده عضو دفتر اطلاع رسانی جنبش حماس و سخنگوی این جنبش از شهر قدس در حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به شهر جبالیا واقع در شمال غزه به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، منابع آگاه به پایگاه خبری معا گفتند که سخنگوی حماس چند روز پیش در بمباران رژیم صهیونیستی به جبالیا به شهادت رسیده است.

محمد حماده از اهالی قدس اشغالی یکی از اسرای آزاده فلسطینی بود که در سال ۲۰۱۱ در توافق مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی آزاد و به غزه تبعید شد.

بنابر گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی از برگزاری مراسم ترحیم و عزاداری خانواده این شهید فلسطینی در شهرک صور باهر واقع در جنوب قدس اشغالی جلوگیری کرده است.

خبر دیگر اینکه در ادامه جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان، منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری و درگیری با فلسطینیان ۲ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ۲۳۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری شهید شدند.

در همین رابطه، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که نیروهای صهیونیستی از روز گذشته حداقل ۱۷ فلسطینی در کرانه باختری را بازداشت کردند و تعداد بازداشت‌شدگان در این منطقه از هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی، به ۳۱۶۰ نفر رسیده است.

شهادت ده ها فلسطینی در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا

کلیدواژه