قوس 19, 1402 15:17 Asia/Kabul
  • شکنجه زندانیان فلسطینی با کابل برق از سوی صهیونیست ها
    شکنجه زندانیان فلسطینی با کابل برق از سوی صهیونیست ها

منبع رسانه ای، از رفتار ضدبشری نظامیان رژیم صهیونیستی با زندانیان فلسطینی در بازداشتگاه‌های این رژیم خبر داد.

به گزارش رادیو دری به نقل از شبکه الجزیره ،فلسطینیان آزاد شده از زندان های رژیم صهیونیستی با اشاره به آثار زخم، کبودی و علامت های روی بدنشان، از شکنجه با سیم و کابل توسط زندانبانان صهیونیست خبر دادند.

در این گزارش آمده است، فلسطینیان در بند رژیم صهیونیستی که برخی از آنها نوجوان و برخی دیگر افراد سالمند از شمال غزه هستند، فقط به خاطر سکونت در نوار مرزی با سرزمین های اشغالی بازداشت شده اند، بدون اینکه در درگیری ها نقشی داشته باشند.

یک نوجوان فلسطینی روایت می‌کند، نظامیان صهیونیست، زندانیان دربند فلسطینی را مورد ضرب و جرح قرار می دادند تا جایی که یکی از این زندانیان فلسطینی بعد از این حمله آسیب می‌بیند و به شهادت می‌رسد.

براساس این گزارش، نظامیان صهیونیست اسرا را در زندان‌ها گرسنه نگه می‌دارند و به همین دلیل فلسطینیان معمولا در زندان‌ها دچار ضعف شدید می‌شوند.

در همین حال، "عمار دویک" دبیرکل کمیسیون حقوق بشر فلسطین با اشاره به بازداشت هزاران شهروند فلسطینی در غزه، کرانه باختری رود اردن و سرزمین های اشغالی گفت:  ارتش رژیم اسرائیل، شهروندان عادی فلسطینی را در شمال غزه بازداشت و آنها را به زندان های نظامی می برد.

"آریه کینگ" معاون شهردار قدس اشغالی، تصویری از زندانیان فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در غزه را منتشر کرد و خواستار زنده به گور کردن آنها شد.

بر اساس آمار منابع فلسطینی، دستکم 5 هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی دربند هستند که بیش از ۷۰۰ نفر از آنها به صورت بازداشت موقت در زندان بسر می برند.

شمار شهدای غزه از ۱۷ هزار نفر فراتر رفت

کلیدواژه