جدی 02, 1402 11:21 Asia/Kabul

یک نظامی صهیونیست اذعان کرد: از زمان آغاز جنگ غزه، به مشروبات الکلی معتاد شده و از ترس آنچه در غزه دیده‌ام در خواب ادرار می‌کنم.

به گزارش  رادیو دری، «آویخای لیوی» گفت: اگر روزی یک شیشه عرق ننوشم، نمی‌توانم در اتاقم بخوابم. من نمی‌توانم بخوابم و در خواب از ترس (آنچه در غزه دیدم) به خود ادرار می‌کنم؛. بدهی من بیش از ۸۰۰ هزار شِکل شده و اموالم را بانک مصادره کرده است.

او افزود: همین الان تصور می‌کنم که گلوله‌های آرپی جی بر بالای سرم پرواز می‌کنند؛ تصور می‌کنم داخل بلدوزر هستم؛ مبارزه می‌کنم و بوی تعفن اجساد را حس می‌کنم و در حال جمع آوری زخمی‌ها با این دستانم هستم.

این نظامی صهیونیست خطاب به مقامات رژیم اسراییل اظهار کرد: شما آن زمان کجا بودید؟ مسوولیت خون‌های ما بر عهده همه شماست. چرا مسوولیت این وقایع را بر عهده نمی‌گیرید؟ من و همه این‌هایی که در این مدت در سطل زباله انداخته اید، از سطل خارج کنید.

گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که میزان خودکشی در میان نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در پی آغاز عملیات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

باتوجه‌به اینکه خدمت سربازی در اسرائیل برای یهودیان اعم از مرد و زن اجباری است، آسیب‌های روحی و روانی که در جنگ‌های خانمان سوز بر این افراد وارد می‌شود همه جامعه را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

کشته شدن بیش از ۴۰۰ نظامی صهیونیست از آغاز نبرد طوفان الاقصی

رهبر معظم انقلاب: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد

کلیدواژه