جدی 17, 1402 19:38 Asia/Kabul
  • یمن: عملیات علیه رژیم اشغالگر را ادامه می‌دهیم
    یمن: عملیات علیه رژیم اشغالگر را ادامه می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی دولت نجات ملی یمن بر تداوم عملیات ارتش این کشور ضد رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری به نقل از شبکه تلویزیونی "المیادین"، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی دولت نجات ملی یمن با بیان این که عملیات‌های‌ ارتش به اسرائیل در اراضی فلسطین ادامه دارد، گفت: عملیات یمن در دریای سرخ نیز با وجود تهدیدها و اقدامات خصمانه آمریکا، انگلیس و اسرائیل به سمت جلو پیش می رود.

القحوم همچنین با تسلیت شهادت «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد: یمن به مواضع خود در حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد زیرا که فلسطین قطب نمای امت است.

این مقام یمنی تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بفهمند که نه در دریای سرخ و نه در هیچ کجا دنیای نخواهند توانست از "اسرائیل" محافظت کنند.

در همین حال،«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن از کشتی‌های عبوری از باب المندب خواست ارتباط نداشتن خود با رژیم اسرائیل را اعلام کنند.

عضو شورای سیاسی دولت نجات ملی یمن از خدمه کشتی‌ها خواست پلاکاردی حاوی عبارت "ما با اسرائیل ارتباطی نداریم"، نشان دهند.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در باریکه غزه چند کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی یا کشتی‌هایی که عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب بودند را هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به باریکه غزه را متوقف نکند، حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم به سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه دهند.

 

 

کلیدواژه