دلو 03, 1402 08:46 Asia/Kabul
  • هدف قرار گرفتن تجمع نظامیان صهیونیست از سوی حزب الله لبنان ​​​​​​​
    هدف قرار گرفتن تجمع نظامیان صهیونیست از سوی حزب الله لبنان ​​​​​​​

منابع خبری دوشنبه شب از حمله موشکی حزب الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف یک شهرک صهیونیست‌نشین خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که با موشک محل تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین ایفن مناحم واقع در مرز لبنان را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

هدف قرار گرفتن تجمع نظامیان صهیونیست از سوی حزب الله لبنان در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به طور رسمی اذعان کرد سه افسر دیگر این رژیم در نبرد با مقاومت در جنوب نوار غزه کشته شدند.

ارتش صهیونیستی افزود: از سه افسر کشته شده یکی جانشین فرمانده گردان، یکی فرمانده گروهان و دیگری فرمانده دسته‌ای از نیروهای گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان ارتش هستند.

در همین حال روزنامه «رای الیوم» در گزارشی در اینباره نوشت: نشانه های سرخوردگی و به هم ریختگی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و جبهه لبنان روز به روز آشکارتر می‌شود و این بخشی از مشکلات بی شماری است که ارتش اشغالگر به ویژه نظامیان ذخیره این رژیم به دنبال تداوم جنگ بدون هدف و چشم انداز در غزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

کلیدواژه