حوت 01, 1402 12:21 Asia/Kabul
  • تحولات فلسطین نقاب از جامعه جهانی برداشت
    تحولات فلسطین نقاب از جامعه جهانی برداشت

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان از انفعال جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه انتقاد کرد.

به گزارش رادیو دری، «رامی ابوحمدان» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با انتقاد از انفعال جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه گفت، تحولات فلسطین نقاب از جامعه جهانی برداشت.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه بر تغییر قواعد جهانی جامعه بشری توسط  ملتهای مظلوم و صاحب حقوق تاکید کرد.

ابو حمدان با بیان اینکه مقاومت به عنوان خط مشی ملت‌های ستمدیده، تنها راه به دست آوردن حقوق غصب شده ملت های مظلوم است، افزود: همه مسئول حمایت از رزمندگان مقاومت هستند و باید از آوارگان حمایت کنند.طبق این گزارش، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده و این موضوع سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

گفته می شود، تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند. 

«اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس نیز در گفت گو با شبکه تلویزیونی "العالم" گفت: آنچه که مقاومت لبنان انجام داده بسیار مهم بوده و ثابت کرده است در کنار مقاومت فلسطین تا توقف جنگ ضد باریکه غزه با دشمن اشغالگر می‌جنگد.

حمدان همچنین تاخیر در عملیات زمینی در رفح را فرسوده شدن نظامیان اسرائیلی در عملیات مقاومت عنوان کرد.

 این رهبر حماس افزود: همه می‌دانند که تنها طرفی که می تواند به دشمن صهیونیستی فشار آورد آمریکاست که خودش نیز در تجاوز به غزه همدست است و تاکنون بیش از 80 کشتی حاوی تجهیزات آمریکایی به رژیم اسرائیل ارسال شده است.

عضو ارشد حماس تاکید کرد: بدون تغییر در موضع اسرائیل، هیچ پیشرفتی در مذاکرات حاصل نخواهد شد و مقاومت در منطقه تا وقتی جنگ ادامه داشته باشد هرگز سلاح را زمین نمی گذارد و معادله های آمریکا را به هم خواهد زد.

 خبر دیگر اینکه، ارتش رژیم نسل کش اسرائیل در ادامه اعلام قطره چکانی آمار تلفات خود، از هلاکت یکی دیگر از نظامیان اسرائیلی در باریکه غزه خبر داد.

این نظامی صهیونیست چند روز پیش در جنوب باریکه غزه زخمی شده بود و اکنون به هلاکت رسید.

با کشته شدن این افسر، تعداد کشته‌های این ارتش از هفتم اکتبر تاکنون به 575 نفر رسید.

همچنین از آغاز جنگ  غزه، دو هزار و 928 نظامی صهیونیست مجروح شده اند که حال 447 نفر از آنها وخیم، 774 نفر متوسط و یک هزار و 707 نفر از آنها سبک گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز از هلاکت سه افسر خود خبر داده بود.

این خبر در حالی منتشر شد که چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید در ارتش رژیم اسرائیل در اعلام آمار تلفات اشاره کرده‌اند.

شهادت بیش از ۵۰ فلسطینی در شبانه روز گذشته

 

کلیدواژه