حمل 18, 1403 08:57 Asia/Kabul

مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه از حمله پهپادی به جولان اشغالی سوریه و پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش رادیو دری؛ مقاومت اسلامی عراق امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در غزه، یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی را در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده است.

این گروه مقاومت در بیانیه ای تاکید کرد: به حملات تلافی‌جویانه و در همبستگی با غزه ادامه خواهد داد.

مقاومت اسلامی عراق امروز همچنین از حمله  پهپادی به یک پالایشگاه نفت  در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد و اعلام کرد: در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، مجاهدان ما با پهپاد پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی را در "حیفا" هدف قرار دادند.

آن‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌شود، مقاومت اسلامی عراق بر روی پهپاد شلیک شده به سمت سرزمین‌های اشغالی عکسی از شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نصب کرده است.

گروه های مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه بارها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده اند. 

جبهه مقاومت عراق در راهبرد جدید خود، مراکز بسیار مهم صهیونیست‌ها از جمله فرودگاه‌ها و پایگاه‌های هوایی را هدف قرار می‌دهد و در تلاش است فضای هوایی رژیم صهیونیستی را ناامن کند.

این گروه پیش تر و در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

تداوم جنایات رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین در باریکه غزه

حمله مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی

کلیدواژه