حمل 26, 1403 09:57 Asia/Kabul

رسانه‌های اسرائیلی طبق سیاست خبری کابینه جنگ این رژیم، تصاویر اصابت موشک‌های ایران در نقاط مختلف سرزمین های اشغالی که در دهها رسانه منتشر شده است، انکار می‌کنند.

۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک ایران و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

به گزارش رادیو دری، «هلیل روزن» خبرنگار شبکه 14 رژیم صهیونیستی بدون اشاره به تصاویر اصابت متعدد موشکهای بالستیک ایران به اهداف نظامی مختلف مدعی شد، موج دوم حمله که حمله موشکی بود، آسیب صفر درصدی داشته است.

در همین زمینه، سی ان ان به نقل از یک منبع آمریکایی گفته، مطمئن نیست پدافند هوایی آمریکا موفق شده باشد با همه پهپادها و موشکهای ایران مقابله کرده باشد.

«فایر الدویری» تحلیلگر نظامی اردنی نیز در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره گفت که اسرائیل تلاش می‌کند بگوید حمله ناموفق و اصابت‌ موشکها سطحی بوده است.

 در حالی که صهیونیست‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند نشان دهند که پدافندشان توانسته تعداد زیادی از موشک‌های ایرانی را رهگیری کند، اکنون با یک دردسر جدی مواجه شده‌اند؛ فیلم‌هایی که شهروندان فلسطینی از اصابت موشک‌ها تهیه و منتشر کرده‌اند، یک دردسر بزرگ برای دستگاه سانسور رژیم اشغالگر به وجود آورده است.

اطلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل

حمایت مردم سراسر ایران از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی

رئیس جمهوری آمریکا: حمله هوایی ایران به اسرائیل بی‌سابقه بود

کلیدواژه