حمل 26, 1403 11:15 Asia/Kabul
  • ضربه قدرتمند ایران به پایگاه هوایی \
    ضربه قدرتمند ایران به پایگاه هوایی \"نواتیم\" در سرزمینهای اشغالی

شبکه خبری "المیادین" از خسارت شدید به پایگاه هوایی "نواتیم" رژیم صهیونیستی در حمله موشکی ایران خبر داد.

۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک ایران و به شهادت رسیدن هفت نفر از مستشاران قانونی کشور و واکنش نشان ندادن صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد امروز یکشنبه 26 حمل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

به گزارش رادیو دری، یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خسارت‌های زیادی به پایگاه نظامی "نواتیم" در جنوب اراضی اشغالی، وارد آمد.

شبکه خبری المیادین همچنین تصاویر متعددی درخصوص حمله‌های پهپادی و موشکی ایران ضد تأسیسات نظامی و فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی و وقوع آتش سوزی در این منطقه‌ها بعد از انفجارهای گسترده منتشر کرد.

روزنامه نیویورک تایمز هم به نقل از مسئولان رژیم صهیونیستی گزارش داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۱۸۵ پهپاد و ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین در حمله به اسرائیل استفاده کرده است.

پایگاه هوایی "نواتیم" در صحرای النقب، جنوب سرزمینهای اشغالی قرار دارد.

این پایگاه مقر اصلی جدیدترین جنگنده‌های اف ۳۵ ارتش رژیم صهیونیستی بوده که بعد از امضای قرارداد تسلیحاتی با آمریکا آنها را تحویل گرفته است.

روزنامه "گلوبال تایمز چین" نیز پاسخ نظامی ایران ضد رژیم صهیونیستی را حساب شده و راهبردی توصیف کرد و از اصابت دقیق موشک‌ها و پهپادها به اهداف تعیین شده خبر داد.

اطلاعیه سپاه پاسداران درپی حملات تلافی جویانه ایران ضد اسرائیل

واکنش رسانه‌های خارجی به حملات پهپادی و موشکی ایران ضد اسرائیل

قالیباف:هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ شدید به منشا تهدیدات را درپی خواهد داشت

کلیدواژه