ثور 18, 1403 09:57 Asia/Kabul
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
    آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد، علی رغم تبعات حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح، جنوب باریکه غزه، این منطقه را ترک نخواهد کرد.

به گزارش رادیو دری، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) تصریح کرد، حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح به معنای افزایش رنج و مشکلات غیرنظامیان و جان باختن انسان‌های بیشتر است.

این آژانس با بیان اینکه پیامدهای حمله به رفح برای 1.4 میلیون فلسطینی ویرانگر خواهد بود، تاکید کرد، برای نجات زندگی مردم فلسطین در باریکه غزه به کمک‌رسانی ادامه خواهد داد.

همزمان با تهدید مقامات رژیم نسل کش اسرائیل برای حمله زمینی به شهر رفح، ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از آغاز روند کوچاندن ساکنان منطقه شرقی این شهر به منطقه خان یونس خبر داد.

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش این رژیم قبل از حمله به شهر رفح در جنوب باریکه غزه، تخلیه ساکنان این منطقه را آغاز کرده است.

بنا بر اعلام ارتش اسرائیل، عملیات تخلیه شرق رفح شامل حدود 100 هزار نفر و جزئی از عملیاتی محدود است و چارچوب زمانی برای تخلیه این منطقه تعیین نخواهد شد تا ارزیابی‌های عملیاتی صورت گیرد.

رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد

کلیدواژه