ثور 26, 1403 13:15 Asia/Kabul
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
    بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند

سازمان دفاع مدنی باریکه غزه اعلام کرد، ۱۰ هزار فلسطینی همچنان براثر حملات ارتش اسرائیل در زیر آوار‌ها مفقود هستند.

به گزارش رادیو دری، سازمان دفاع مدنی باریکه غزه در بیانیه ای با تاکید بر این که ۱۰ هزار فلسطینی در اثر حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به این باریکه همچنان در زیر آوارها هستند، تاکید کرد، ارتش رژیم اشغالگر همچنان نیرو‌های امداد و نجات را هم هدف قرار می‌دهد.

سازمان دفاع مدنی باریکه غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر قدس، تجهیزات و خودرو‌های این سازمان را بمباران و منهدم می‌کند و تاکنون ۶۹ نفر از نیرو‌های این سازمان شهید و ۲۵۰ نفر دیگر هم زخمی شده اند.

این سازمان ضمن محکومیت حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تاکید کرد، سکوت سازمان ملل در برابر خودداری رژیم اشغالگر قدس از ارسال سوخت به سازمان دفاع مدنی غزه، به منزله پایان فعالیت نیرو‌های امداد رسان در این باریکه است.

سازمان دفاع مدنی باریکه غزه از سازمان ملل متحد خواست، اسرائیل را ملزم کند تا سوخت مورد نیاز را در باریکه تامین کند.

رژیم صهیونیستی از 15میزان 1402 حمایت همه‌جانبه کشورهای غربی، کشتار گسترده‌ای را در باریکه غزه و کرانه باختری رود اردن ضد مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین به راه‌ انداخته و سکوت جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری در قبال جنایات اسرائیل، موجب تداوم کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط ماشین جنگی این رژیم نامشروع شده است.

از زمان آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه (هفتم اکتبر2023 ) تاکنون ۳۵ هزار و ۹۱ شهید فلسطینی  و ۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر هم زخمی شده اند.

صهیونیست ها چادر آوارگان فلسطینی در دیرالبلح را بمباران کردند

کلیدواژه