اسد 01, 1403 19:12 Asia/Kabul
  • افزایش ۶ برابری بیماری‌های روانی در میان نظامیان صهیونیست
    افزایش ۶ برابری بیماری‌های روانی در میان نظامیان صهیونیست

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از افزایش ۶ برابری بیماری‌های روانی در میان نظامیان این رژیم، بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر می دهد.

به گزارش رادیو دری؛ «هاآرتص» نوشت: تعداد نظامیان اسراییلی که از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳ تاکنون درخواست کمک روانی کرده اند، ۶ برابر شده است.

به اذعان این روزنامه صهیونیستی،  تعداد نظامیان رژیم اسراییل که از هفت اکتبر۲۰۲۳ تاکنون، به خودکشی فکر کرده یا تهدید به خودکشی کرده اند نیز بیش از دو برابر افزایش یافته است.

هاآرتص می افزاید: بیش از هزار نیروی ذخیره ارتش اسراییل، هم اکنون در حال دریافت خدمات سلامت روان و مراقبت های مربوطه هستند و تعداد افرادی که تاکنون از این خدمات بهره برده‌اند، به بیش از ۲ هزار نفر رسیده است.

در همین حال، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی، اخیرا در گزارشی از خستگی نظامیان صهیونیست از تداوم جنگ علیه غزه خبر داد و نوشت که این جنگ در حالی ادامه دارد که نظامیان اسرائیلی دیگر توان جنگیدن ندارند.

براساس این گزارش، امسال ۹۰۰ نظامی اسراییلی با درجه های سروان و سرگرد درخواست خروج از ارتش را کرده اند، در حالی که این تعداد در سال های گذشته، ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر بوده است.

250 نظامی روانی شده در جنگ غزه از ارتش اسراییل اخراج شدند

افزایش درخواست صهیونیست‌ها برای دریافت کمک‌های روانی

 

 

کلیدواژه