اسد 22, 1403 12:20 Asia/Kabul
  • گسترش وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ تلافی جویانه ایران
    گسترش وحشت صهیونیست‌ها از پاسخ تلافی جویانه ایران

در پی ترور شهید اسماعیل هنیه، رژیم صهیونسیتی از بیم تبعات سنگینی پاسخ تلافی جویانه ایران، حالت آماده باش نیروی هوایی این رژیم را تمدید کرد.

به گزارش رادیو دری، تارنمای واللا رژیم صهیونیستی در این باره از افزایش وضعیت آماده باش اطلاعات نظامی و نیروی هوایی اسرائیل با توجه به برآوردهای پاسخ قریب الوقوع ایران خبر داد.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

این اضطراب و وحشت فقط مختص ساکنان سرزمین های اشغالی نیست و شامل مقامات صهیونیست نیز می شود.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره پاسخ انتقام جویانه ایران به این رژیم در گفتگو با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت: ایران در حال آماده شدن برای یک حمله بزرگ به اسرائیل است و برآوردهای دستگاه اطلاعاتی اسرائیل نشان می‌دهد حمله انتقام جویانه ایران در پاسخ به ترور هنیه طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

از آنجا که رژیم صهیونسیتی به تنهایی نمی‌تواند در برابر حمله احتمالی تهران مقاومت کند، مقامات این رژیم برای دفاع از خود همانند حمله ۱۴ آوریل/26 حمل ایران نیازمند حمایت آمریکا هستند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و یکی از محافظانش 10 اسد براثر حمله تروریستی در تهران به شهادت رسید.

وحشت صهیونیستها از انتقام‌گیری ایران

کلیدواژه