جدی 20, 1395 09:10 Asia/Kabul
  •  عملیات جوان فلسطینی ضد نظامیان صهیونیست؛ پویایی انتفاضه قدس

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به عملیات مقاومتی جوان فلسطینی در قدس اعلام کرد که انتفاضه قدس یک رویداد گذرا نبوده است.

"فادی قنبر" از اسیران آزاد شده فلسطینی روز یکشنبه در عملیات مقاومتی به وسیله کامیون شماری از نظامیان صهیونیست را قدس اشغالی زیر گرفت که به دنبال آن شش نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۱۵ نفر به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ "فوزی برهوم" سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد همه تلاش‌ها برای دور زدن انتفاضه قدس یا ناکام گذاشتن آن در هر بار به شکست خواهد انجامید.

در همین حال، "داوود شهاب" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت عملیات مقاومتی این اسیر آزادشده فلسطینی، پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین بوده است.

جنبش مجاهدین فلسطین هم عملیات قدس را شجاعانه و جسورانه خواند و اعلام کرد که این عملیات درچارچوب پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته است.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز تاکید کردند عملیات جوان فلسطینی در قدس تاکیدی بر آن است که قدس نماد انتفاضه و انقلاب باقی خواهد ماند.

جنبش الاحرار فلسطین هم از عملیات قهرمانانه قدس استقبال و تاکید کرد: این عملیات تاکیدی بر ادامه و پویایی انتفاضه قدس و پایبندی مردم به گزینه مقاومت است.

 

کلیدواژه