حزب الله لبنان: شهرک‌نشینان صهیونیست تا قبل از توقف جنگ غزه به خانه‌ باز نخواهند گشت
(last modified 1403-07-01T13:57:16+00:00 )
میزان 01, 1403 18:27 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: شهرک‌نشینان صهیونیست تا قبل از توقف جنگ غزه به خانه‌ باز نخواهند گشت
    حزب الله لبنان: شهرک‌نشینان صهیونیست تا قبل از توقف جنگ غزه به خانه‌ باز نخواهند گشت

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت رژیم صهیونیستی نتوانست به اهداف خود در جنگ غزه برسد و شهرک‌نشینان صهیونیست هم تا متوقف نشدن جنگ به خانه هایشان باز نخواهند گشت.

به گزارش رادیو دری، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان عصر روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر دو تن از فرماندهان حزب الله شهید ابراهیم عقیل و محمود یاسین حمد در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: شهید ابراهیم عقیل نیروی رضوان را در سال 2008 بنا نهاد و معاون جهادی دبیرکل حزب الله بود.

ابراهیم عقیل ملقب به «تحسین»، فرمانده نظامی که در حمله هوایی روز جمعه 30 سنبله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید، فرمانده نیروهای ویژه حزب الله لبنان موسوم به یگان رضوان بود.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی دارای بالاترین درجات توحش است که در عصر حاضر مشابه آن را ندیده ایم.

این عضو برجسته حزب الله خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همه چیز را هدف قرار می دهد و این هدف قرار دادن فقط به مقاومت محدود نمی شود.

شیخ قاسم گفت حزب الله توانست بر جنایت انفجارهای تروریستی پیجرها (دستگاه اراتباطی) فائق آید و قوی تر از قبل به میدان آمده است.

وی گفت: آمریکا سر تا پا در تجاوزات اسرائیلی غرق شده و کسی دیگر حرف های آمریکا درباره حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را باور نمی کند.

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: ما گروهی هستیم که عادت کرده ایم رزمندگانمان در میدان نبرد به شهادت برسند اما در این نبرد دشمنان نیز درد خواهند کشید همانطور که ما درد کشیدیم.

وی گفت: صهیونیستها با اقداماتشان مقاومت را از فلسطین به اقصی نقاط جهان منتقل کردند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در جنگ غزه افزود: رژیم صهیونیستی نتوانست به اهدافش در فلسطین برسد و مقاومت را نابود و اسرایش را آزاد کند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد که مقاومت اسلامی در لبنان تا توقف جنگ غزه ادامه خواهد یافت و شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی قبل از توقف جنگ غزه به خانه هایشان بازنخواهند گشت.

وی همچنین گفت که شامگاه شنبه حزب الله سه بار دشمن صهیونیستی را موشک باران کرد که موشک ها در این حمله به اهداف اصابت کردند.

نصرالله: عملیات تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان اعلان جنگ است

کلیدواژه