معاون شهید نصرالله: حزب‌الله لبنان به اهداف و جهاد خود ادامه می‌دهد
(last modified 1403-07-09T09:39:03+00:00 )
میزان 09, 1403 14:09 Asia/Kabul
  • معاون شهید نصرالله: حزب‌الله لبنان به اهداف و جهاد خود ادامه می‌دهد
    معاون شهید نصرالله: حزب‌الله لبنان به اهداف و جهاد خود ادامه می‌دهد

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مسیر شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد، حزب الله به اهداف و جهاد خود ادامه می دهد و منظومه فرماندهی و کنترل را در اختیار دارد.

به گزارش رادیو دری؛ شیخ نعیم قاسم در نخستین سخنرانی خود بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله با تسلیت فقدان این فرمانده مجاهد به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدان در لبنان و منطقه و جهان افزود: با وجود از دست دادن شماری از فرماندهان و حملات علیه غیرنظامیان در کل لبنان، هرگز اندازه یک سرسوزن از اهداف خود عقب نمی نشینیم و به مقابله با رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از نوار غزه ادامه می دهیم.

وی اظهار کرد: ما رهبر خود «سید حسن نصرالله» را از دست دادیم؛ رهبری که در میدان باقی ماند و تا زمان شهادت آن را خالی نکرد و حامل خط مشی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

معاون دبیرکل شهید حزب الله لبنان تصریح کرد: همه ما در یک کشتی واحد هستیم و همانند گذشته در برابر تجاوزگری اسرائیل پیروز خواهیم شد، در ساختار حزب الله، معاونان و افرادی وجود دارند که اگر هریک آسیب ببینند، دیگری جایگزین می شود.

 شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: ما در سریع ترین زمان ممکن، دبیرکل جدید حزب الله را براساس سازوکار موجود انتخاب خواهیم کرد.

این مقام حزب الله لبنان گفت: حزب الله بعد از شهادت فرماندهان و سید حسن نصرالله، به حملات خود به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین از جمله تل آویو و حیفا ادامه داده و آن را تشدید کرده است و دیروز اسرائیل اعلام کرد که حزب الله با یک موشک، یک میلیون صهیونیست را به پناهگا فرستاده است.

 نعیم قاسم ابراز اطمینان کرد: اسرائیل به اهداف خود نخواهد رسید و ما پیروز از این نبرد خارج خواهیم شد؛ ما از نظر قدرت نظامی و انسانی، مستحکم و بزرگ هستیم و آمادگی کامل داریم و ادامه می دهیم و اسرائیل نخواهد توانست به قدرت نظامی ما ضربه بزند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد:  اگر اسرائیل خواسته باشد زمینی وارد لبنان شود، رزمندگان مقاومت برای مقابله زمینی آماده هستند.

 نعیم قاسم با اشاره به جنایات و کشتار اسراییلی ها در همه مناطق لبنان و حمله به غیرنظامیان و مراکز بهداشتی افزود: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می‌رساند؛ آمریکا شریک جرم اوست و به طور نامحدود از رژیم صهیونیستی، حمایت های سیاسی و نظامی می کند، اما ما فرزندان امام حسین (ع) هستیم و پیروزی را رقم می زنیم. 

وی  اظهار کرد: اگر آمریکا تصور کرده است که با حمایت از اسرائیل می‌تواند به اهدافش برسد، سخت در اشتباه است.

معاون شهید سیدحسن نصرالله  با بیان اینکه ما مرد عمل و جهاد و صبر هستیم و وعده خداوند حق است تاکید کرد : همانند سال ۲۰۰۶ پیروز خواهیم شد، پیروزی از آن ماست و نیاز به مقداری صبر داریم.

نعیم قاسم همچنین با اشاره به عملیات تروریستی اسراییل برای به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخلاف گفته دشمن، آن نشست متشکل از ۲۰ فرمانده  نبود، اما برادرانی در کنار سید حسن نصرالله بودند که به شهادت رسیدند.

وزارت خارجه ایران: تداوم ارتکاب جنایت بین‌المللی رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند

رئیس جمهوری ایران: جنایات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

کلیدواژه