میزان 18, 1403 08:46 Asia/Kabul
  • هفت شهید در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در دمشق
    هفت شهید در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در دمشق

رژیم صهیونیستی شب گذشته ساختمانی مسکونی را در منطقه «المزهِ» دمشق بمباران کرد که در پی آن دستکم 18 غیرنظامی کشته و زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری؛ منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در شهر دمشق خبر دادند که منابع رسمی سوری آن را ناشی از تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرده است: رژیم اسرائیل در یک حمله بزدلانه با سه موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی و تجاری در محله پرجمعیت المزه در دمشق را هدف قرار داد.

بر اساس این بیانیه، این حمله به شهادت دستکم هفت غیرنظامی از جمله اعضای یک خانواده پنج نفره یمنی و زخمی شدن 11 نفر دیگر منجر شد که این آمار، اولیه است.

وزارت خارجه سوریه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: سوریه به شدت این جنایت وحشیانه در حق غیرنظامیان بی گناه را که در ادامه قتل عام مردم فلسطین و لبنان است، محکوم می کند.

در این بیانیه  بر ضرورت در پیش گرفتن اقدامات فوری برای جلوگیری از ادامه این شیوه جنایتکارانه که مبتنی بر کشتار بی گناهان و ویرانی و هرج و مرج در منطقه و تلاش برای کشاندن منطقه به جنگی با پیامدهای ویرانگر است، تاکید شده است.

در همین حال سفارت ایران در سوریه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که  هیچ کدام از شهدای حمله‌ جنگنده‌های اسرائیلی به دمشق ایرانی نبودند.

این تجاوز رژیم اسرائیل خسارت‌های زیادی به اموال مردم در این منطقه و مناطق اطراف وارد کرده است و تلاشها برای نجات افراد دیگری که زیر آوار هستند، همچنان ادامه دارد.

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

شهادت یک نیرو‌ی مستشاری سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

کلیدواژه