ایستادگی و مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در برابر جهان کفر نشانه نصرت الهی است
(last modified 1403-07-29T09:42:49+00:00 )
میزان 29, 1403 14:12 Asia/Kabul
  • ایستادگی و مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در برابر جهان کفر نشانه نصرت الهی است

کارشناس سیاسی و فعال رسانه ای افغانستانی تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در برابر جهان کفر با امکانات فراوانش نشانه نصرت الهی است.

محمد فایق هشام در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در کابل اظهار کرد: اکنون جهان کفر در برابر جهان اسلام ایستاده و تمام توان خود را به کار گرفته است، از کفار توقعی هم جز دشمنی نیست، تمام کشورهای قدرتمند و اتمی غرب به علاوه آلمان در کنار رژیم صهیونیستی در برابر ملت فلسطین می جنگند و این بزرگی و شکوه ملت فلسطین را می رساند که روزانه صدها مجاهدش به شهادت می رسد اما پرچمش بر زمین نمی افتد و در برابر جهان کفر ایستادگی می کند. این نشان می دهد که نصرت و یاری پروردگار شامل حال این ملت است.

وی با اشاره به شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس عنوان کرد: برادر مجاهد فرمانده بزرگ و سالار مجاهدان مقاومت فلسطین و امت اسلامی در نبرد رویاروی با دشمن صهیونیستی در جنوب نوار غزه به درجه رفیع شهادت نایل آمد، شهادت این مرد بزرگ هیچ دستاوردی برای رژیم تروریستی اسرائیل ندارد، اهداف اعلامی دشمن از بین بردن مقاومت، بازگرداندن اسرا و تبدیل غزه به یک نقطه امن برای رژیم تروریستی اسرائیل بود در حالیکه به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکرد، یحیی سنوار را هم به عنوان یک مجاهد به شهادت رساند نه اینکه دانسته باشد او رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد این جنبش است.

به گفته این کارشناس افغانستانی روایت دشمن هم این است که این مرد بزرگ نه در تونل ها و نه در خانه خود پناه برده بود بلکه در میدان نبرد به شهادت رسید در حالیکه دشمن تروریستی اسرائیل با داشتن تمام ساز و برگ های نظامی و همه امکانات تسلیحاتی و فناوری طی بیش از یک سال در تلاش برای ترور یا دستگیری او بود، حتی سیستم های رادار نفر یاب را به غزه آورد و همه محور غرب شامل امریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان برای دستگیری یا قتل این مرد بزرگ به غزه آمدند و از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کردند اما به هدف خود نرسیدند. یحیی سنوار هم در قامت یک مبارز و مجاهد با رژیم تروریستی اسرائیل جنگید و به شهادت رسید.

هشام بیان کرد: دشمن که تصور می کرد یحیی سنوار یا در تونل ها و پناهگاه ها پنهان شده و یا در جایی به مدیریت جنگ غزه مشغول است به هیچ وجه نمی دانست که او در وسط میدان نبرد است، نحوه حضور او در میدان نبرد و شهادتش هم نشان داد که فرماندهان فلسطینی در تونل ها و پناهگاه ها بسر نمی برند بلکه در میدان نبرد علیه دشمن حضور دارند در حالیکه رهبران رژیم تروریستی اسرائیل در پناهگاه ها هستند و با بلند شدن هر صدای آژیر خطر به پناهگاه ها می خزند تا از ضربات مقاومت در امان بمانند.

وی اضافه کرد: همان گونه که از گذشته تا کنون شهادت رهبران و سرداران مقاومت فلسطین و لبنان تاثیر منفی در مقاومت نداشته شهادت ابو ابراهیم یا یحیی السنوار هم تاثیری نخواهد داشت و با شهادت هر مجاهد در راه خدا مقاومت نیرومندتر می شود. اگر این ترورها نتیجه ای درپی داشت شاهد عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی نمی بودیم.

 

کلیدواژه