جدی 27, 1395 11:03 Asia/Kabul
  • ادامه واکنشها به اجرای حکم اعدام سه جوان بحرینی 

در پی اجرای حکم اعدام سه مخالف شیعه بحرین ، گروه مقاومت اسلامی این کشور بسیج عمومی اعلام کرد.

رژیم آل خلیفه سحرگاه دیروز (یکشنبه) "سامی‌ مشیمه"، "علی سنکیس" و "عباس سمیع" سه فعال بازداشت شده و مخالف بحرینی را به  اتهام ساختگی  حمله به نیروهای پلیس در منطقه الدیه در حوت 1392 با شلیک گلوله اعدام کرد.
به گزارش ایسنا،  در ادامه اعتراض‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در واکنش به اعدام سه جوان بحرینی 
"سرایا المختار" یکی از اعضای مقاومت اسلامی بحرین اعلام کرد، رژیم آل خلیفه با عبور از تمامی خط قرمزها، ارزش‌ها و عرف‌ها و  نیز کشتار ملت مسلمان  بحرین نشان داد که تمامی تدابیر سرکوبگرایانه را در مسیر خاموش کردن صدای معترضان  به عناوین مختلف دنبال می‌کند.
مقاومت اسلامی بحرین ضمن اعلام سه روز عزای عمومی به احترام  شهادت  جوانان انقلابی این کشور  طرح بسیج عمومی را مطرح و تاکید کرد،مزدوران این رژیم را در هر تشکیلات نظامی یا غیرنظامی هدف قرار می‌دهد.
مقاومت اسلامی بحرین همچنین  با هشداربه رژیم آل خلیفه در باره ادامه سیاستهای سرکوبگرانه علیه مخالفان این کشور تصریح کرد، نابودی این رژیم در آینده نزدیک دور از ذهن نیست.

درهمین حال، علمای بحرین هم در بیانیه‌ای در واکنش به اعدام سه  فعال این کشور برگزاری مراسم شادی در بحرین را به مدت یک هفته ممنوع و تاکید کردند حکومت دیکتاتوری رژیم آل خلیفه با اقدامات جنایتکارانه خود، به پایان راه رسیده است.
 

کلیدواژه