جدی 29, 1395 17:19 Asia/Kabul
  •  روزنامه هاآرتص: نتانیاهو، فاسد است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پستی در فیس‌بوک پذیرفت که مقامی فاسد است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری صداوسیما؛ روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پستی در فیس‌بوک به سه دروغ خود اشاره کرد و بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو سرانجام اذعان کرد که دروغگو و مسئولی فاسد و بی‌پروا است. 

درحالی که نتانیاهو اتهامات خود را درباره فساد مالی و دریافت رشوه انکار می‌کرد، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به اسناد و فایل‌های صوتی دست یافته است که نشان می دهد نتانیاهو دروغ می‌گوید و اتهامات واقعیت دارد. 

این روزنامه صهیونیستی نوشت فایل‌های صوتی به دست آمده نشان می‌دهد که "بنیامین نتانیاهو" با "آرنون موزس" صاحب امتیاز روزنامه "یدیعوت آحارونوت" برای رسیدن به منافع مشترک، تماس‌هایی برقرار و پیشنهاد رشوه کرده و موزس نیز مبلغی را در ازای حمایت از ماندن نتانیاهو در رأس قدرت، پیشنهاد کرده است.  

در همین حال، اسناد جدید از فساد مالی نتانیاهو و همسرش پرده برداشته است و پروندۀ نتانیاهو در حال حاضر به علت فساد مالی مرتبط با دریافت هدایای غیرقانونی در حال بررسی است.

بر اساس دستور اخیر دادستانی کل رژیم صهیونیستی، اتهام کمک یک‌میلیون یورویی "آرناود میمران" متخلف مالی فرانسوی به نتانیاهو در زمان انتخابات سال 2009 نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رسانه‌ها و مخالفان داخلی اسرائیل همچنین اخیرا به موضوع نقش واسطه‌ای نتانیاهو در خرید زیردریایی از آلمان پرداخته‌اند. آنان اعلام کرده‌اند  نتانیاهو پول هنگفتنی را در قبال این معامله به دست آورده‌ است.

 

کلیدواژه