جنایت جدید داعش در کرکوک، شمال عراق 
(last modified 1395-11-04T06:46:16+00:00 )
دلو 04, 1395 11:16 Asia/Kabul
  •  جنایت جدید داعش در کرکوک، شمال عراق 

گروه تروریستی داعش در جنایتی جدید در جنوب غرب ولایت کرکوک ( شمال عراق )، هشت نفر را به طرز فجیعی به قتل رساند.

خبرگزاری السومریه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد تروریست‌های داعش هفت نفر را در پایگاه هوایی «البکاره» نزدیک شهر «حویجه» به خاطر همکاری با نیروهای ارتش عراق با بلدوزر زیر گرفتند و به طرز فجیعی به قتل رساندند.

همچنین یکی از این تروریست‌ها با دریدن سینه یک عراقی، قلب وی را درحالی که زنده بود، از سینه‌اش خارج کرده و به دندان کشید. بر اساس این گزارش، برخی از قربانیان این جنایت از اعضای پیشین دستگاه‌های امنیتی عراق بوده‌اند.

پیروزی‌های اخیر ارتش عراق در جنگ با داعش و خارج شدن مناطق وسیعی از خاک این کشور از اشغال تروریست‌های داعشی، مهم‌ترین انگیزه این گروه برای ارتکاب جنایات بیشتر در عراق است.

از سوی دیگر، سه تروریست داعشی هنگام بمب‌گذاری در جاده‌ای در ناحیه «الریاض حمرین» در جنوب غرب استان کرکوک، بر اثر انفجار این بمب به هلاکت رسیدند.

در همین حال، واحد تبلیغات جنگی ارتش عراق  اعلام کرد هواپیماهای جنگی ارتش این کشور روز یکشنبه با بمباران شهر «القائم» در غرب  استان «الانبار» و نزدیک مرزهای این کشور با سوریه، 45 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند.

در این عملیات یک انبار بزرگ سلاح در داخل پایگاه آموزشی تروریست‌های داعش در منطقه «سنجق» در شهر القائم بمباران شد که درپی آن 15 تروریست به هلاکت رسیدند.

 

کلیدواژه