حوت 03, 1395 08:34 Asia/Kabul
  • نبیه بری: هدف اختلاف افکنی در منطقه تامین منافع اسراییل است

رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه اینکشور مانعی در برابر توسعه طلبی های رژیم صهیونیستی در منطقه است، تاکید کرد که همه تلاش ها برای اختلاف افکنی ها بین عرب ها و مسلمانان - تامین منافع این رژیم است.

به گزارش رادیو دری، نبیه بری رئیس مجلس لبنان که عصر دوشنبه برای شرکت در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و قدس وارد تهران شده است، بر اهمیت برگزاری کنفرانس فراگیر و بین المللی درتهران برای حمایت از ملت و قضیه فلسطین تاکید کرد.

رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه فلسطین می تواند عامل همگرائی مسلمانان باشد"-افزود:همه تلاش ها برای ایجاد اختلاف بین عرب ها و یا مسلمانان -فقط و فقط تامین منافع اسرائیل است.

نبیه بری با بیان اینکه مشکل ما - نبود وحدت است "- خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که اسرائیل نسبت به همه منطقه و نه فقط لبنان که به خاری در چشم آن تبدیل شده است - چشم طمع دارد .

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد:ما هرگز کمک های جمهوری اسلامی ایران به مقاومت لبنان راکه زمینه ساز پیروزی ها بوده است و انشاء الله این پیروزی ها مستمر خواهد بود- فراموش نمی کنیم نبیه بری گفت : بار دیگر و با صراحت می گویم که اگر بخواهیم به نتیجه برسیم باید به ویژه در خصوص حمایت از قضیه فلسطین فلسطین متحد شویم .

ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه به میزبانی مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شود.

 

کلیدواژه