حوت 13, 1395 11:43 Asia/Kabul
  • فراخوان برای تظاهرات گسترده مردم یمن

مردم یمن امروز(جمعه) با برگزاری تظاهرات در صنعا، موفقیت نیروهای این کشور در تولید و بهره گیری از قدرت موشکی در نبرد با متجاوزان سعودی را پاس می دارند.

به گزارش شبکه العالم ، ستاد اشداء علی الکفار (شدید و محکم دربرابرکفار) طی بیانیه ای با دعوت عموم مردم برای مشارکت در این تظاهرات گسترده  تاکید کرد، این اقدام در چارچوب استقبال و تایید مردمی از موفقیت های واحدهای ساخت تسلیحات در یمن انجام خواهد شد.
ستاد اشداء علی الکفار همچنین جنایات رژیم سعودی از جمله آواره کردن و کشتار مردم یمن را خدمت به رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد، تظاهرات امروز صنعا  باهدف  محکوم کردن  این جنایت ها و همچنین ابراز انزجار ازبی تفاوتی نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل متحد در قبال مشکلات یمن برگزار می شود.
پیشتر در  مراسمی از چهار پهپاد بومی یمن  که  دارای قابلیت‌های رصد، شناسایی و اعلام وضعیت قرمز و تهاجم در میدان های  نبرد است، با حضور "صالح صماد" رئیس شورای عالی سیاسی  این کشور رونمایی شد.
همچنین ارتش یمن به‌ تازگی در بیانیه‌ای از ناتوانی سامانه های موشکی پیشرفتۀ ساخت امریکا در سرنگونی موشک‌های یمنی خبر داد.
بر اساس گزارش‌ها، ارتش و نیروهای مردمی یمن، حملات تلافی‌ جویانه با موشک‌های بالستیک به مواضع سعودی‌ها را در خاک عربستان،  در چند ماه اخیر تشدید کرده‌اند.


 

کلیدواژه