حمل 10, 1396 08:38 Asia/Kabul
  • آمادگی حزب الله برای رویارویی با هرگونه چالش

معاون دبیر کل حزب الله لبنان از آمادگی کامل حزب الله برای هرگونه رویارویی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

"شیخ نعیم قاسم "معاون دبیر کل  جنبش حزب الله لبنان روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین،با اشاره به تقویت توان حزب الله از سال 2006 تا کنون در حوزه تدوین طرح های راهبردی، کارشناسی، تجهیزاتی و نیروی انسانی گفت، اکثریت مردم این کشور از نبرد این جنبش با تکفیری ها در سوریه و رسیدن به پیروزی های مختلف حمایت می کنند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اهمیت یکسان همه مناطق لبنان افزود،  اختلافاتی که با برخی از گروه های این کشور  در مسئله سوریه  وجود دارد هیچ اختلالی در همکاری حزب الله با دیگر طرف ها در موضوعات مختلف لبنان ایجاد نمی کند .
معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به مواضع  ملی و فراگیر"میشل عون "رئیس جمهور این کشور  و فعالیت های وی در چارچوب حمایت از لبنان  اظهار کرد،  پشتیبانی و کمک به ارتش، ملت و مقاومت در این مسیر ضروری است.
شیخ نعیم قاسم  خاطر نشان کرد، حزب الله لبنان از قانون نسبیت برای انتخابات پارلمانی حمایت می کند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان  با بیان اینکه   اتحادیه عرب به پوششی برای قطعنامه های مشخص بین المللی تبدیل شده  تصریح کرد،مسئله فلسطین یک موضوع ایمانی و سیاسی است از این رو فلسطینیان و لبنانی ها با کمک جمهوری اسلامی ایران آماده آزاد کردن سرزمین خود از اشغالگران صهیونیست هستند.
این مقام حزب الله  همچنین تصریح کرد، ایران همواره در مسیر دوستی و برادری گام برداشته اما برخی طرفها از جمله عربستان می خواهند از ارتباط ایران با مسلمانان در منطقه  جلوگیری کنند.
 

کلیدواژه