ثور 18, 1396 12:01 Asia/Kabul
  • ادامه تظاهرات مردم بحرین در حمایت از  شیخ «عیسی قاسم»

مردم بحرین شامگاه یکشنبه نیز با برگزاری تظاهرات گسترده در منطقه "الدراز" بار دیگر حمایت قاطعانه خود را از شیخ «عیسی قاسم» روحانی سرشناس این کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صوت المنامه، مردم بحرین با برپا کردن این  تظاهرات گسترده و با سر دادن شعارهایی اقدامات خصمانه رژیم آل خلیفه علیه انقلابیون را محکوم کردند.

شامگاه شنبه هزاران نفر از مردم بحرین، در بیشتر مناطق این کشور به ویژه در اطراف منزل «شیخ عیسی قاسم» روحانی ارشد بحرینی تظاهرات کردند.

گفتنی است، دادگاه آل خلیفه روز یکشنبه برای چندمین بار، صدور حکم علیه « شیخ عیسی قاسم » را به تعویق انداخت وآن را به روز ۲۱ مه (۳۱ ماه ثور) موکول کرد.

منطقه «الدراز» محل سکونت شیخ عیسی قاسم در پی اقدام رژیم آل خلیفه درسلب تابعیت وی و محاکمه به اتهام پولشویی، از چندین ماه پیش تاکنون، صحنه اعتراض و تحصن مردم به اقدامات رژیم آل خلیفه است.

بحرین از سال 2011  صحنه بحران سیاسی و امنیتی است.  مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند، اما رژیم آل خلیفه برای خاموش کردن شعله اعتراض ها، با همکاری نظامیان سعودی، مردم بحرین را سرکوب می‌کند.

کلیدواژه