محکومیت حملات تروریستی تهران از سوی احزاب و گروه های حامی مقاومت
(last modified 1396-03-19T07:11:06+00:00 )
جوزا 19, 1396 11:41 Asia/Kabul
  • محکومیت حملات تروریستی تهران از سوی  احزاب و گروه های حامی مقاومت

احزاب و جنبشهای حامی مقاومت اسلامی لبنان، فلسطین و سوریه گروه تروریستی داعش را مجری سیاستهای آمریکا و عربستان در ایران دانستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، تعدادی از جمعیت های اسلامی و حامی مقاومت در لبنان، فلسطین و سوریه در پیامهایی با محکوم کردن حملات تروریستی در مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی ایران، بر همبستگی  گسترده همه کشورها و جریان ها با  جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

"جنبش توحید اسلامی" با اشاره به عزم واراده  جدی دولت و ملت ایران درمبارزه با تکفیریها اعلام کرد: سیاست دشمن صهیونیستی در منطقه، جنگ و ناامنی است ولی جنبش های مقاومت برای نابودی دشمنان، قدرتمندانه مقاومت خواهد کرد.

"جبهه نجات برای آزادی فلسطین" هم اعلام کرد: حملات  تروریستی  در تهران، مبارزان عربی و اسلامی را ضد تروریستها  متحد کرد تا یکپارچه برای نابودی تروریسم اقدام کنند.

"تجمع عربی و اسلامی" نیز خاطر نشان کرد: جنایات تروریستی تهران برای ضربه زدن به  اساس محور مقاومت بود.

"حزب قومی و اجتماعی سوریه" هم  حملات تروریستی در تهران را  از نتایج نشست عربی - آمریکایی ریاض خواند و اعلام کرد: همه کشورها باید با اراده ای صادقانه با تروریسم مبارزه کنند.

"جمعیت اللقاء الاسلامی الوحدوی" نیز ایران  را دشمن اصلی تروریسم و خاری در چشم دشمن صهیونیستی توصیف و تصریح    کرد:  جنایت تروریستی در تهران یک قسمت از سریال تروریستی است که در جهان برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی رخ می دهند.

در حملات صبح چهارشنبه عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) در تهران، 17 نفر شهید و بیش از 40 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه