اسد 06, 1396 08:51 Asia/Kabul
  • آماده باش نظامیان اسرائیلی در بیت المقدس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور آماده باش نظامیان اسرائیلی را در بیت المقدس صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری المیادین لبنان، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنج شنبه شب دستور داد نظامیان اسرائیلی در قدس اشغالی همزمان با برگزاری نماز جمعه فلسطینان در مسجدالاقصی  به حالت آماده باش باشند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند، در یورش روز پنج شنبه نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزارن فلسطینی در مسجدالاقصی دستکم 113فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست پنج شنبه شب بار دیگر به صحن مسجد الاقصی یورش بردند و درصدد اخراج تحصن کنندگان فلسطینی از صحن مسجدالاقصی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینی هایی که وارد مسجدالاقصی شدند، به سمت آن ها بمب های صوتی و گازهای اشک آور پرتاب کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از 14 ژوئیه تا 16 ژوئیه جاری به دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم درب های مسجد الاقصی را به روی بازدیدکنندگان و نمازگزاران فلسطینی بستند و بعد از بازگشایی آن نیز گیت‌هایی را برای بازرسی نمازگزاران در ورودی‌های این مسجد نصب کردند.

در پی اعتراضات شدید فلسطینی و جهانی به سرکوبگری ها در قدس و تدابیر شدید امنیتی در مسجدالاقصی، رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد، به محاصره مسجد الاقصی پایان داده است.

کلیدواژه