اسد 23, 1396 08:49 Asia/Kabul
  •  نصرالله: شکست در انتظار رژیم اسرائیل در هر جنگ آینده است

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: شکست و ننگی که در هر جنگ جدید به رژیم اسرائیل وارد خواهد شد، شدیدتر از شکست در سال 2006 خواهد بود.

سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان یکشنبه‌شب در مراسم یازدهمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه سال 2006 مقابل رژیم اسرائیل گفت: این روز، روز بزرگی است که در آن، نیروهای مقاومت تلاش رژیم  صهیونیستی را برای سیطره بر لبنان ناکام گذاشتند و در برابر این رژیم ایستادگی کردند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: مقاومت به دنبال دستاوردهای سیاسی نیست و به دنبال اهداف ملی است و هر طرفی که به شکست مقاومت دل بسته باشد، خسارت و زیان می‌بیند؛ هر طرفی که به ضعف محور مقاومت دل بسته باشد، همواره بازنده خواهد بود.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: پیروزی نیروهای مقاومت در جنگ سی و سه روزه سال 2006  با رویا و ادعا به دست نیامد، بلکه با مقاومت جدی محقق شد و پس از یازده سال دشمن همچنان به شکست خود و شدت چالشی که مقاومت در برابر آن شکل می‌دهد، اذعان می‌کند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تروریسم یعنی آمریکا و اسرائیل، اما حزب الله نقشه‌های آنان را نقش برآب می‌کند؛ آمریکا و اسرائیل می‌گویند حزب الله قدرت تخریب کننده و خطرناک است، بله هست، البته در برابر طرح‌های اسرائیل.

سیدحسن نصرالله افزود: این آمریکا است که تروریسم را به وجود آورده و «دونالد ترامپ» به این مساله در جریان کمپین انتخاباتی‌اش تاکید کرد؛ آمریکا از تروریسم در سوریه و عراق حمایت مالی کرده است، اما هیچ‌گاه قادر به آسیب زدن به حزب الله لبنان نخواهد بود. 

 

کلیدواژه