شلیک 27 فروند موشک کاتیوشا به جنوب عربستان
(last modified 1396-06-07T05:27:46+00:00 )
سنبله 07, 1396 09:57 Asia/Kabul
  •  شلیک 27 فروند موشک کاتیوشا به جنوب عربستان

یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک 27 فروند موشک کاتیوشا به جنوب عربستان خبر دادند.

به گزارش ایرنا؛ یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه دوشنبه اعلام کرد نیروهای یمنی در پاسخ به جنایات متجاوزان سعودی، تجمع سعودی‌ها در مناطق مختلف نجران، جنوب عربستان را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در همین حال؛ نیروهای یمنی همه بیابان‌های منطقه «میدی» در استان حجه، شمال غرب یمن را از مزدوران عربستانی که به آن نفوذ کرده بودند، پس گرفتند.

نیروهای یمنی همچنین با حمله به مواضع مزدوران سعودی و القاعده در منطقه «الزاهر» در استان البیضاء، جنوب یمن، خسارات گسترده‌ای به آنان وارد کردند.

بنا به اعلام یک منبع نظامی یمنی، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در این عملیات تعدادی از مواضع در الزاهر را پاک‌سازی کرده و دست‌کم 20 نفر از عناصر مزدور را به هلاکت برسانند و یا مجروح کنند.

این منبع نظامی یمنی از به اسارت گرفته شدن تعدادی از مزدوران سعودی و غنیمت گرفتن مقادیر قابل توجهی سلاح در این عملیات خبر داد.

خبر دیگر از یمن حاکی است؛ نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تلاش یک گروه از مزدوران سعودی را برای ورود به منطقه «وادی شواق» در استان الجوف، شمال یمن،  با شکست مواجه کردند.

 

کلیدواژه