میزان 02, 1396 16:23 Asia/Kabul
  • تمجید حماس از گنجاندن نام

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) اقدام شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، درباره گنجاندن نام رژیم صهیونیستی در لیست سیاه رژیم های ناقض حقوق بشر را ستود.

به گزارش روز یکشنبه ، مرکز اطلاع رسانی فلسطین، « فوزی برهوم » سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس )  در بیانیه ای این اقدام را مهم خواند و تاکید کرد : گنجاندن نام رژیم صهیونیستی در این لیست سیاه ، نشاندهنده  ماهیت و چهره واقعی این رژیم و مظلومیت ملت فلسطین است. 

در این بیانیه آمده است باید مجامع جهانی با پیروی از این اقدام شورای حقوق بشر ، در راستای محاکمه و مجازات سران تل آویو و حمایت از ملت فلسطین تلاش کنند. 

در لیست شورای حقوق بشر سازمان ملل ، 29 رژیم و کشور وجود دارد که همواره به رفتارهای نژاد پرستانه علیه فعالان حقوق بشر رو آورده اند .

اشغالگران صهیونیست، هر روز با یورش به مناطق مختلف فلسطین در کرانه باختری رود اردن و قدس ، به بهانه های واهی از جمله تلاش فلسطینیان برای حمله به شهرک نشینان صهیونیست ، جوانان فلسطینی را بازداشت و در مواردی بدون هیچ اتهامی آنان را زندانی می‌کنند . هم‌اکنون حدود هفت هزار فلسطینی در بدترین وضع در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوسند.

 

کلیدواژه