تغییرات در عربستان با مشارکت آمریکا و رژیم صهیونیستی
(last modified 1396-07-06T11:49:34+00:00 )
میزان 06, 1396 16:19 Asia/Kabul
  • تغییرات در عربستان با مشارکت آمریکا و رژیم صهیونیستی

فعال سعودی معروف به «مجتهد» در توئیت جدید خود از موج تغییرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در عربستان با مشارکت مسئولان آمریکایی، صهیونیستی، اماراتی و مصری خبر داد.

به گزارش رادیو دری به نقل از المنار، مجتهد در تازه ترین توئیت خود به نقل از یک مسئول آمریکایی  که در تدوین سند اقتصادی ۲۰۳۰ مشارکت داشته نوشت: تغییرات فراگیر سیاسی اجتماعی و اقتصادی درعربستان محقق خواهد شد و هر کسی که مانع این روند شود از سوی رژیم سعودی بازداشت می شود.

مجتهد می افزاید: به گفته این مسئول آمریکایی برنامه های تدوین شده در این خصوص در برگیرنده انحصار قدرت سیاسی در دست «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و لائیک کردن این کشور از جنبه اجتماعی است .

مجتهد همچنین در توییت خودبه نقل ازاین مسئول آمریکایی تصریح کرد: بازداشتهای صورت گرفته در عربستان طی دوره گذشته که مبلغان و دانشگاهیان و فرهیختگان را در بر می گرفت  قرار است شدیدا گسترش یابد که شامل بازداشت قضات و شاهزادگان و افسران وابسته به «محمد بن نایف» ولیعهد سابق نیزخواهد شد.

بر اساس این گزارش ، «ملک سلمان» شاه عربستان سعودی به تازگی در چارچوب روند ایجاد این تغییرات طی فرمانی دستور اعطای گواهینامه رانندگی به زنان را صادر کرده است .

کلیدواژه